Princezna se zlatou hvězdou

Jak se to jen ta holka jmenovala? To mám z toho, že nekoukám na pohádky, teď nevím, co sem napsat. Ale ono je to vlastně jedno, tahle slečna se jmenuje stejně jako slavná autorka detektivek.

Já to jen dělám, že chci spinkat sama...

...protože hrozně toužím po pomazlení!

Ten střapatej pes na mě zavrčel a já se bojím!!!

Tak už je bezpečno nebo ne?

A já s vámi nemluvím, protože se zlobíte kvůli té ukradené buchtě.

Musím to zaspat...

...ale prvně si na vás postěžuju a všechno řeknu mamince!

 

Autor: Klára Tůmová | neděle 16.4.2017 20:35 | karma článku: 17,80 | přečteno: 330x
  • Další články autora

Klára Tůmová

Letošní poprvé

10.4.2023 v 15:28 | Karma: 12,36

Klára Tůmová

V Praze je...

1.4.2023 v 13:41 | Karma: 17,07
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz