Špacír s modelkou a modelem

Jo, děti plyšové, my dobře víme, že si z nás děláte srandičky. A že vlastně ven chcete, i když doma tvrdíte opak!

Cože jste to říkaly? Že jdete ven? A to mám jako jít s vámi???

Já mám taky něco jiného!

A práce s tím je tedy dost.

Co jsi to říkala? Že to patří kočkám? Na to ti peču!

Tak si holt budu muset něco sehnat tady.

A co jsme vůbec viděli?

Tak já ti teda zapózuju, když už máš plný foťák blbostí. (Cliff spíš čeká, až se pohneme.)

U sídliště je všechno nějaké veliké. Asi to zmutovalo.

A mě to vůbec nezajímá. (I Agátka se nakonec předvedla v plné parádě.)

/8.7.

Autor: Klára Tůmová | pondělí 10.7.2017 20:19 | karma článku: 15,77 | přečteno: 344x
  • Další články autora

Klára Tůmová

Letošní poprvé

10.4.2023 v 15:28 | Karma: 12,36

Klára Tůmová

V Praze je...

1.4.2023 v 13:41 | Karma: 17,07