Mají tam malý pávy!

"Tam se musíš dojít podívat, má tam pštrosy, pak nějaký normální zvířata jako drůbež, ovečky a tak, a minule jsem viděla pávici s malými, jsou děsně roztomilí..."

A tak jsme vzaly Cliffa, tříděný odpad a vyrazily do vsi... Cliff dal záhy najevo, že je mu poněkud teplo!

Vyfoť mi ty husy, ty se mi líbí!

Páv je zvíře plaché, a tak nám kvůli husám a neopatrnosti pávíci utekli. Zde aspoň dva nejméně nepovedené záběry.

To jsou modelky! Bohužel nepochopily, že mají pózovat, a přišly se pohladit.

A zlatým hřebem se stávají... Pštrosi! Ti se evidentně nebojí, a já jsem prošla kopřivami.

/5.8.

Autor: Klára Tůmová | sobota 12.8.2017 13:31 | karma článku: 13,18 | přečteno: 351x
  • Další články autora

Klára Tůmová

Letošní poprvé

10.4.2023 v 15:28 | Karma: 12,36

Klára Tůmová

V Praze je...

1.4.2023 v 13:41 | Karma: 17,07