Diskuse

Lucemburk

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ha, nevím, jak je to možné, ale tyhle Vaše krásné fotky mi prve unikly. Naštěstí jsem je teď objevil:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky.

Dle fotek je to pěkné spořádané město a asi to tak skutečně i je. Jen na fotkách není vidět moc lidí. To jste fotila v neděli ráno, když všichni ještě spali? Nebo jste úmyslně vybrala fotky bez lidiček?

0 0
možnosti
Foto

a zase jsem se podíval od pc do světe:-)

1 0
možnosti
Foto

Nadhera R^ Vidim, ze stoji za to se tam podivat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Strávil jsem tam kdysi několik dní...mám Lucemburk navždy zafixovaný jako město mostů :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz