Diskuse

Nové Hrady I.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...znám Nové Hrady u Litomyšle....noblesní zámek:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^a tak jsem zase viděla více. Děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké, zvlášť ty kravky se mi líbí:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DByli tam i koníci, ale už mi bylo hloupé je sem dávat...

0 0
možnosti

Super výlet, děkuju za zprostředkování - taky se tam asi nikdy live nevydám, jen díky vašim fotkám. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nikdy neříkejte nikdy.:-)

1 0
možnosti

Zdarec, mám to sem kousek a přes to jsem nikdy neviděl kovárnu otevřenou.

1 0
možnosti
Foto

tak tam jsem nikdy nebyl. Ale díky Vám jsem tam ted byl R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz