Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ A ke kartičce kávičku, do kelímku, za 30,- ;-D

1 0
možnosti
Foto

A určitě nedobrou, ale když je jen za těch 30...;-D

0 0
možnosti

J31a62n 52Š69e24s55t69á98k

23. 10. 2015 11:55

Už se mi to zdá krapet překombinované, zvláště když jste přitom vůbec nezmínila, že někdo dokonce čumí i na soukromé televize s reklamama na výrobky, které ho nezajímají, když má prostě "rád zcela jiné výrobky. Kup si tohle, je to výhodné." Aha, la pardon, v bedně je to bez kartiček;-D

0 0
možnosti
Foto

A taky může sledovat týdenní letáky všemožných řetězců a pak pořádat tour de obchoďáky. Klidně i bez kartiček.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale pozor, lékař varuje: hromadění kartiček může mít následky :-)R^

https://www.youtube.com/watch?v=gwEmQNd6wMA

1 0
možnosti

Proč by jsme článek neměli brát příliš vážně? Vždyť je to pravda. ;-) Já jsem naštěstí vůči těmto nabídkám rezistentní, kartičky mám dvě a je mi úplně ukradený,  jestli jejich použitím něco získám nebo ne. A naučila jsem se říkat ne!!!!

2 0
možnosti
Foto

Přišlo mi to drsné, když jsem to všechno poskládala. Ale to pravda občas bývá.;-)

0 0
možnosti
Foto

J37a37n 30P62r46a62ž37á16k

22. 10. 2015 20:03

R^Jé, to je paráda. Ale Kláro, až budeš ty kartičky vyhazovat, tak řidičák, zdravotku, platebku a občanku si možná ještě chvíli nech, kdybys je náhodou potřebovala;-D. Jenom je škoda, že s tím vyhozením nepřestane chodit i spousta spamů, spojených s pořízením kartiček všude možně. Tady pomůže jenom filtr nebo black list:-)

2 0
možnosti
Foto

Ty spamy se snažím filtrovat už tak, ale jsou to mrchy vynalézavé.:-P Pozmění odesílací adresu a jedeme dál. Ty důležité kartičky pro jistotu skladuju odděleně, neboj.;-D

2 0
možnosti

ano, je to tak, v podstatě nás ty kartičky "zotročují"..( opravdu to dělají ty kartičky??) a ta zanedbatelně nízká procenta, která mi z toho putují na kartičku, abych příště ušetřila, mi za to vlastně vůbec nestojí, že? ( likviduji všechny kartičky!!! Tedy, kromě jedné, tedy dvou...tedy i té třetí..) No, já si to ještě promyslím...( ale neberte mě zas tak vážně! ) ;-D;-)

Fajn článekR^

3 0
možnosti
Foto

Hodně jsem je protřídila, ale zatím ještě pár drží.;-D A zase mi dneska vnucovali další, jako vždy, když jdu koupit podestýlku. Nedala jsem se! A díky!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz