Diskuse

Silonky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Pokud se v zimě chcete odívat do šatů - tak dobrý je mít dlouhý plášť nebo kožich :-). Ovšem , když ho máte tahat po tramvaji nebo autobusu, tak si to člověk rozmyslí a raději všude chodí jak z nalezince . Jojo.

Já jsem v tomhle jak Elsa. Zima mi není, tak skousnu i ty silonky v sněhu.

1 0
možnosti
Foto

Ty šaty v zimě tak často nenosím.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vím o čem mluvíš Klárko, ani já je nemám v oblibě.;-D

1 0
možnosti
JR

J17a40r86a 82R34a30n49k

3. 12. 2015 5:13

Silonky jsem nikdy nestavela na oltar, ale babicka vedela, ze chci barevne puncochace....a jedny prisly od stejdy z Autralie a mely Eifelovku a ten mirovy symbol.....bala jsem se je navlekat a tak je mam jeste dnes, ale dnes uz mam i s "xichty" Beatles a Stones.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsou opravdu raritky.;-)

0 0
možnosti
Foto

Silonky jsem měla naposledy na své svatbě. Nesnáááááááááášššššššššššííííííííííííím!;-( Koušou! Štípou! Brrrrr! ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

;-DR^V létě zbytečné, v zimě na nic.;-) A to holky normálně nosí silonkové ponožky a v práci si je mění!8-o

2 0
možnosti
Foto

R^Nejvíc hřeje komprese takzvaná náručová, to se pak na nějakou zimu rychle zapomene:-)

Byli to asi v sedmé třídě, v lednu jsme měli jet se školou na lyžák. Rodiče mě na to chtěli připravit už o Vánocích. Jenže se utrhl kus prskající prskavky, spadl na jeden dárek, propálil ho a zničil. Byly to jégrovky. Já byl tak šťastný, že si s nima neutrhnu ostudu mezi klukama, že se nade mnou naši slitovali a jiné mi už nekoupili.:-)

5 0
možnosti
Foto

R^Tak tomu se říká štěstí.;-D;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz