Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, moc pěkné. Vzpomněla jsem na svoji babičku, poznala jsem už jen jednu, která ale s námi bydlela. Odešla taky po vánocích v mém zkouškovém, ale o dva roky dříve V

2 0
možnosti
Foto

VJá jsem ze svých prarodičů poznala tři. Ale k těm z otcovy strany jsem takový vztah neměla...

1 0
možnosti

Klárko, to bere za srdce. Požehnané Vánoce i Vám a zapalte babičce svíčku, mně její plamen s mými zemřelými blízkými přibližuje V

3 0
možnosti
Foto

Díky, Dášo! Svíčky bohužel nehrozí, mohlo by se nám připálit nějaké zvíře. Ale mám je ráda.R^V

1 0
možnosti
Foto

Klaro, hezká vzpominka☺

2 0
možnosti
Foto

Díky.:-) Já to prostě musela napsat.

1 0
možnosti
Foto

J64a85n 11P32r83a34ž95á55k

24. 12. 2015 10:47

R^Smutne a krasneV

3 0
možnosti
Foto

Díky moc.V Klávesnice to docela odnesla.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz