Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...jako venkovan...postoje vašich prarodičů naprosto chápu....pejsek ano...ale zbytečné výdaje...to byl a je pragmatismus venkova...

...pomalu se mění...prakticky už nepotkáte pesana na řetězu...ale hromadné očkování je zcela běžné....a vykopání jámy...pak návštěva vetreináře ...a zase její zahrabání....taky....a věřte že to není myšleno v krutosti...to je prostě život....

...na závěr to zlehčím.....každé prase mělo jméno...ale nic nazabránilo v tom...abychom ho nakonec nesežrali....

1 0
možnosti
Foto

I kravka měla jméno...a prodala se na jatka... Se psy to má strejda už jinak (bude příště), ale kočky mají péči pořád stejnou... Je to tak, ale dětem se to těžko vysvětluje.;-)

0 0
možnosti
Foto

Už se těším na pokračování R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to bych nemohla. Já dávám na veterině poslední prachy...;-(R^

2 0
možnosti
RE

,,Drsní venkované" jsou ke zvířatům přirozenější, než ,,moderní chovatelé."R^

2 0
možnosti
Foto

...jenže, než si to městské květinky přeberou, nějakou dobu to trvá.;-)

1 0
možnosti
DT

Také si na podobné věci vzpomínám. Příjemný, i když místy smutný blog. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Hezky zacatek, Klarko, i kdyz obcas smutny, ale tak uz to v zivote chodi:-)

1 0
možnosti
Foto

takový hezký ucelený vzpomínání, určitě na karmu:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík. Mně to přijde samá díra, ale je fakt, že v tom bodě zlomu mi bylo devět. Pokud dobře počítám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko moc pěkné vzpomínání.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky.:-) Zjistila jsem, že k tomu ani nemám žádnou autentickou fotku. Jedině jsem našla Broka v pozadí za holčičkou táhnoucí kocoura.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz