Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kláro, moc pěkné sportovní vyznání, já na tom byla podobně, ještě že kluci nejsou po mně;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Já nevím, kde jsem to zdědila. Otec můj antitalent nesl hodně nelibě. Stejně nelibě nesl, když jsem začala tancovat.;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to byl dobrý výběr , my jsme měli varianty plavání, kanoistika - vodu moc nemusím a volejbal a nějaké cvičení v tělocvičně. Plavání, cvičení bylo okamžitě plné, kanoistika paradoxně též, protože zkušení už věděli, že se tam půl sezony nic nedělá a tudíž ani nechodí ;-D a na mě zbyl volejbal, celkem omylem ;-D

1 0
možnosti
Foto

U nás byla oblíbená jóga, klasický aerobik a volejbal začátečníci.8-o Dost lidí se nahlásilo na plavání a tenis, ale když zjistili, že tyto hodiny jsou v pátek po obědě, přehlásili se jinam.;-D

0 0
možnosti
Foto

Já TV na základce silně nesnášela. Míčovky jsem nesměla kvůli houslím, když nebylo zbytí, dávala jsem bagry nebo pěstí do země. Na peďárně jsem se těláku rovněž děsila, a děsila jsem i druhé, zejména pedagogy, kteří si mě pamatují ještě dnes...

1 0
možnosti
Foto

Začnu litovat, že mě naši nedali na housle.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Stejně nejlepší cvičení je to s kočkou. Trošku se protáhnout, chvilku si zaběhat sem a tam, maličko se třeba i naoko poprat a pak spokojeně zalehnout.:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DNebo běhání se psem. V podstatě trénink se střídáním intenzity, jak se staví kvůli čtení vzkazů.:-)

2 0
možnosti
DT

R^:-) Hezká zpověď.

Já dnes už kvůli tělocviku jen lituju syna. Po jednom takovém "snažení" na oválu šest dětí z dvaceti zkolabovalo a zvracelo, takže musely být odvezeny rodiči domů.

"Školu" ani poté nenapadlo, že je asi něco brutálně špatně... co se dá dělat.

3 0
možnosti
Foto

8-oOno je to fakt asi stejné, jako v devadesátkách. Po té patnáctistovce se čas od času taky někdo poblinkal...

2 0
možnosti
EJ

Hodina tělocviku nic neřeší. Důležitější je přístup rodičů k výživě. Pokud je k večeři nakrmí hranolky s tatarkou nebo hambáčem, nemůžeme se divit. Další je pohyb, který u dětí spočívá jen honění myši po PC. Vybudovaná hřiště zejí prázdnotou.:-(

3 0
možnosti
Foto

Tak, tak.R^ Pohyb je také důležitý, ale školní pojetí k němu děti těžko přivede. Aspoň to, které si pamatuju.;-)

2 0
možnosti
Foto

Jé, Klárko, mluvíš mi z duše, Jak já nesnášela tělocvik na základce a na střední! Přitom jsem byla sportovec tělem i duší - vcelku úspěšná gymnastka, zdatná plavkyně, slušná skokanka do výšky... Při patnáctiminutovém běhu mne sice dost píchalo v boku, ale oproti míčovým hrám nebo hodu granátem jsem jej v podstatě milovala. Do dálky jsem čímkoli přes veškerou snahu nikdy nehodila víc než 15 metrů a na volejbal či na vybiku mne nikdo do družstva nechtěl - bohužel téměř 90 % hodin tělocviku bylo zaplněno právě míčovými hrami.

Na VŠ jsem si pak vybrala hned několik kursů, které mi vyhovovaly - plavání, posilovnu, step aerobic, ale nejzábavnější byly sportovní masáže ;-)

3 0
možnosti
Foto

Á koukám, že nejsem jediný školní antitalent vcelku úspěšný jinde. Mám podezření, že míčové hry jsou pro učitele výhodné. Děti si cvičí víceméně samy a on se nemusí zapojovat.;-)

4 0
možnosti
PK

P42a78v11e78l 96K47u44l35a

14. 2. 2016 15:53

:-) Vy holky to máte s tím tělocvikem přece jen trochu jinak, než my kluci ;-)

1 0
možnosti
RE

Jedeme na sportovní vlně!R^ Včera na masopustu jsme s Jaru a přáteli došli k překvapivému vědeckému závěru: čím víc se člověk blíží důchodovému věku, tím má větší potřebu chodit. Co chodit! Dokonce jezdit na kole, na vodu, lyže....:-)

1 0
možnosti
Foto

Chodit jsem začala na gymplu, abych zhubla a netížil mě zadek při tréninku.:-) Důchodový věk sice budu mít asi tak za sto let, ale potřebu aktivity už mám.;-)

1 0
možnosti
Foto

J68a21n24a 39M76a20j98o92v64á

14. 2. 2016 15:34

Klárko, skvělé, jako bych se viděla...R^

Ještě přihodím zoufalství při šplhu a úděs při zjištění, že se skáče skrčka přes kozu...uf.

Ale je pravda, že lítat po venku tenkrát byl každodenní program.

1 0
možnosti
Foto

To taky.;-D Skrčku jsem dala až na gymplu a už bych to zase nedala.;-) A po škole hurá na hřiště nebo na kole do lesa.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz