Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

možná střídání stráží, možná hlídací agenturu:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty současné fenky by nejspíš zloděje pozvaly dál a nabídly jim pohoštění.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné vzpomínání, Klárko. Ono to tak nějak k hospodářství patří, zažívala jsem to dlouhé roky R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, to pokousání... já se těch mazlení u obličeje trochu straním, pokud jde o děti... naše kokršpanělka Flóra byla ,,ženská,, s noblesou, vyrovnaná nad věcí...klidná, velkorysá... a pak jsme přestali vnímat, že na ni sáhla nemoc, rakovina a stačilo se jí špatně dotknout. Pokousala i muže, co ho celý život brala jako přítele rodiny... jeden nikdy neví... a nemusí to být pes agresor , ani dítě provokatér... špatná situace jen.

R^ hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

To máte pravdu... Stačí jinak pohodový pes, který ale není zvyklý na děti...prcek se moc přiblíží...a nehoda je na světě. Šaryk na děti nebyl zvyklý zcela určitě, strejdova prvorozená dcera je po tety straně první dítě cca po 20 letech... Ale tvrdit na tomto základě, že novofundlanďák je k dětem nevhodný, že je to agresivní plemeno... Babička tehdy už byla 80+, nedala si to vymluvit...

P.S. K cizím psům hlavu nestrkám. Náš mě nedávno škrábl zubem na nose.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Libilo. Takove normalni venkovske souziti lidi a psu z drivejsich dob. Leckde to takhle funguje stale:-)

2 0
možnosti
Foto

Tohle není zas tak "dřívější" doba.:-) Ale je fakt, že mám občas pocit, že naše rodina je o generaci zabržděná...

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se všem, které jsem rozplakala. To jsem neměla v úmyslu!;-(

0 0
možnosti
Foto

Klárko, tohle jsou smutné věci, víme, že to přijde a přesto nás to vždy dostane. Jak u lidí, tak našich čtyřnohých kamarádů;-(

3 0
možnosti
Foto

Je to přesně tak, ;-( dnes jsem se jednu takovou zprávu dozvěděla a těžko ji rozchodím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz