Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem spávala na zemi na dece- s miminkem přitisknutým k mému břichu a suplovala fenku...;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DMysleli jsme, že budeme tvrďáci. Jenže s tím ani ne dvouměsíčním miminem to fakt nešlo...;-)

0 0
možnosti
RE

Jak jsou si ty příběhy se štěňaty navzájem podobné!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Přijde mi, že nakonec většina psích příběhů má aspoň něco společného.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nezažila jsem, zažila ségra... ne tohle,ale když se Flóře narodilo osm štěńat a ona jim pomáhala dělat mámu celé noci...

a Bojárci v Rokycanech., spaní... ti dva poslední.. spiklenecky se usmívám...:-):-) hezké dopoledne i den.

1 0
možnosti
Foto

Štěňata jsme nikdy neměli, ale mít jich víc a úplně maličkých, to bude fakt na tu mateřskou.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jedna rychlá karma mezi koštětem a sekačkou;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DJen to nepřeháněj.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Starost opravdu jako o dítě, důvěrně to znám, a když se někdo ptal, kde spí, odpověděla jsem šalamounsky...no, jak kdy;-D

1 0
možnosti
Foto

Právě proto mamka dalšího psa už nechtěla. Cliffa jsme si vzali už dospělého, ale k tomu se snad časem dostanu.:-) V postelích spí on i všechny kočky.;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz