Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, pěkné povídání a vidíš to máte z toho, že máte tolik kabelek ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

A to jich mám ještě docela málo, jen čtyři. :-D :-D :-D

1 0
možnosti
Foto

Často kradu oheň na cizích hrobech. Prometheus by se mohl ode mne učit!;-DBohužel na našem hřbitově mají často ty vysoké bachraté skleněné svícny, nebo jak to nazvat, a než si připálím, dost se vydovádím. Nejhorší je ten rozpálený vršek. ;-(:-)Ne že bych neměla na sirky, ale často se mi najednou zachce zaskočit za mámou, aniž bych se předtím vybavila, popřípadě není kde se vybavit.

2 0
možnosti
Foto

Tefa, to bych do tebe neřekla! :-D U mě naštěstí nehrozí, že bych šla na špacír a zastavila se jen tak na hřbitově. 100+ km neujdeš jen tak. ;-)

0 0
možnosti
PK

P60e84t42r 11K96ř22í42ž

25. 4. 2016 22:53

Taky jsem zažil, když si člověk musí připálit od svíčky na cizím hrobu. Člověk se musí nenápadně rozhlížet jak agent, aby Vás někdo nepřistihl a nemyslel si, že chcete něco "čajznout". Hodně ošemetná situace, lidé jsou na své hroby hákliví.

2 0
možnosti
Foto

Tak tak. Vzít si oheň nikomu neublíží, vlastně ho krádeží rozmnožíme. :-D Ale mám k hrobům úctu a bylo mi fakt blbé lézt na cizí. :'-( ;-)

1 0
možnosti
RE

Jó sirky!!.) Přáli bychom si na akcích ani jednoho kuřáka. Nakonec tam vždy 1-2 máme a jak se nakonec hodí!!:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Jen je pak třeba dělat akce v létě, protože jsou věčně před hospodou. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Milé povídání:-)

3 0
možnosti
Foto

J70a46n48a 65M62a74j36o13v24á

25. 4. 2016 19:43

Tak to jsem se pobavila...na hřbitově...díky, Klárko:-)R^

2 0
možnosti
Foto

To mi povídej! sice nekuřačka, ale sirky, nebo zapalovač nosím s sebou. Třeba k účelům, jako ty. A vždycky jsou mršky úplně v jiné bundě, kterou mám zrovna na sobě.;-D

2 0
možnosti
Foto

Musíš si je dát do všech bund. A pak bude třeba teplo a půjdeš bez bundy.;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo, skleróza, to je věc.:-) Nebo přece jen blbost?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz