Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kláro, moc pěkné.R^Neteř je taky veganka, tak jsem pár věcí od ní chutnala. Jsou moc dobrý, ale nadoživotí bych to nechtěla;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, je to mooooc dobrý. :-) Ale jsem vostuda, mlíko nedám! Teď se budu aspoň chvíli stydět, že kupuju z konvenčních chovů, protože jsem prostě líná shánět. ;-) :-D

1 0
možnosti
Foto

ale že vás tam bylo co zase někde courali :-)

1 0
možnosti
Foto

A něco jinýho v repertoáru nemáme? ;-)

0 0
možnosti

:-)R^

To zelené na konci - co to bylo? :-)

1 0
možnosti
Foto

Ledový čaj matcha. Zázrak na vše. Až na moji alergii nejspíš. :-D

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, takový dav, a dalasˇ to;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ale bylo to o chlup. :-D Hned zpočátku jsem měla fakt blbej pocit! :'-( ;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, pěkně jsi se a zdravě toulala.R^

1 0
možnosti

J79a26r84a 84R70a72n23k

2. 5. 2016 21:27

R^Krasny blog, Klarko, chodim na takove akce, ale ten cerny kocour na voditku je parada, ted jeste vytrenovat to moje monstrum.

1 0
možnosti
Foto

Plížila se a bála, ale s mým plyšákem bych tam ani nedošla...

1 0
možnosti
Foto

R^Klarko, fotky hezke. Ale coby profesinalka sama dobre vis, ze praskama dost dobre nenahradis to, co v te veganske strave nam vsezravcum chybi. Tak doufam, ze se Te to netyka a byla ses tam jen kouknout. Promin, ze Ti do toho tak mluvim, ale jestli ta kocka vedela oc jde, vubec se jejimu strachu nedivim;-)

1 1
možnosti
Foto

Vidíš, a já jsem myslela, že jí vadily ty davy lidí jako mně.;-) Možná se budeš divit, ale i vědecké práce potvrzují, že u nás "všežravců" je při troše opatrnosti nutný jediný prášek.:-)

1 0
možnosti

doufám, že tam vegani a podobní nebudou dlouho.

0 0
možnosti
Foto

Jednodenní akce. Bohužel.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz