Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi bych se měl také více hejbat :-) Ale raději po svých než na kolečkách :-) Pěkný výlet :-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle by bylo po svých na celý den a nudná cesta. Na kolečka (případně větší kola) ale ideální.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, vždyť ty se touláš víc než já ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No jen jestli nekecáš.;-D;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

1000 mil to je dost...to nemám ani v kolech natož v nohách :-)

1 0
možnosti
Foto

V kolech? Leda tak u auta.;-D

V práci prý naběháme za den 10km, tak to těch 1000 mil máme cca za...160 dní? To docela jde!;-)

0 0
možnosti

pár míst mi bylo povědomých, týden jsem tam bydlel na nějakém hotelu, bylo to asi tak 30km od Krumlova. bydleli jsme na Lipenským jezerem.

1 0
možnosti
Foto

:-)Pěkná místa, že?

0 0
možnosti
Foto

Ty jo! Kdepak ses to zase toulala? Tam to vůbec neznám, takže díky!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

To je ještě z dovolený, teď courat moc nemůžu. A za chvíli dojdou zásoby.;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Tak tady jsem ještě nebyla. Díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Však vyraž.:-) I když, nezdá se to, ale je to z prahy docela dálka...

0 0
možnosti
Foto

R^Klárko, to je hezké:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, taková existence by se mi líbila.:-) A co je tam podle tebe nejhezčí?;-)

1 0
možnosti
Foto

tam je to moje oblébenéR^R^R^krásné fotky s mlhou:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, vypadá to hezky, jak se válí nad vodou.:-)

1 0
možnosti

:-) hezké, jen nechápu, proč vám vadí mlhy, když se vám i ty mlžné snímky povedly :-)

1 0
možnosti
Foto

Nevadí mi, jen mě to překvapilo. A nechtěla jsem lítat venku v moc studeném vzduchu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz