Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neznámá mi místa...díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Frymburk moc neznám a škoda toho zamračeného počasí, ale sochy jsou hezké R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Aspoň mě tak nemrzelo, že už jedu domů. A zmokla jsem až o kus dál.:-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, moc pěkný blog. Hlavně je to z míst, kde jsem nebyla, tak aspoň s tvými střípky ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak se tam vyprav. Nebo tě mám vzít příště s sebou?;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, dobrý tip, Klárko. Na Lipně jsem byla už hodně dávno, to ti asi ještě teklo mléko po bradě a o cykloškách jsme nic ještě nevěděli. Ale na lodi se dobře dřímalo ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to bude fakt hodně dávno.;-) Vidíš, já tam byla x-krát, ale na lodním výletě nikdy... Jen na kánojkách, ale to jsem dřímat nemohla, musela jsem pádlovat.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^R^Tam se letos mrkneme, máme to kousek z chaty, díky za ochutnávku!:-)

1 0
možnosti
Foto

Mrkněte, je tam spousta možností vyžití.:-)

1 0
možnosti
Foto

zdravím... kamarád tam má jachtklub a cyklomísto je to :-) báječný... moje oblíbené.. R^

1 0
možnosti
Foto

Já mám ráda celou tu oblast. Jezdili jsme tam s našima.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké místo, Klárko:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Kláro, jsem spíše cyklista, takže zrovna minulý týden jsem s kámošem objížděl Lipno - Trasa Vyšší Brod - Nová pec a zpět po jižní straně. Dohromady asi 110 km, nádhera, spousta hospůdek a nenáročný terén a především - krásné výhledy na Šumavu.

Díky - příště uděláme ve Frymburku delší pit-stop.....R^

2 0
možnosti
Foto

Jo, na kolo je to tam akorát, protože na chození nudné... Frymburk je hezký, užijte si to.R^

0 0
možnosti
Foto

Klárko, při pátku no hezky si to škobrtáš. Ještě že tam byla ta lékárna, pro případné bolavé končetiny;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No... Až na to, že už měli zavřeno.:-) Ale stůl taky dobrý, když to nevidí rodiče nebo nadřízení.;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz