Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já byl o víkendu zde v Brně a měl to štěstí, že jsem viděl naživo kojení malého medvíděte, které spokojeně sálo z velké matky. Stejný přírůstek mají i u ledního medvěda, ale i přesto se mi zdá, že v té Vaši zoo je těch druhů více. Hlavně mi chybí hroši :-)

1 0
možnosti
Foto

Je jich moc moc moc.:-)

0 0
možnosti
Foto

NZ. Bude toho víc, časem...:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle vždycky potěší. Díky:-)

2 0
možnosti
Foto

NZ. Prošly jsme to skoro celé, až jsem se divila.:-)

1 0
možnosti

Krásné - a ti hroši jsou přímo skvělí! R^

1 0
možnosti
Foto

Jj, nějaké davy je nebraly. Je teda fakt že jsou za sklem.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz