Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko a mnohdy to jsou Murphyho zakony;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Těch mám celou knížku.;-D Tematických.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^To mi povídej, jsou to kolikrát záhady! Ale já vždycky pátrám, až se dopátrám...dokud mi to myslí, ale bude hůř!;-D

3 0
možnosti
Foto

Taky kolikrát když to necháš být, vypluje to samo.;-D

0 0
možnosti
Foto

čas zdravky a praxe....děsně jsem se vždycky bála. Ráno mi bylo špatně z toho, že bylo ráno a ze všeho toho shonu na oddělení, kde jsem si připadala jako slon v porcelánu. To už je takových let...

Klárko R^R^. Mně se věci ztrácejí pořád. Problém je jistojistě v mé lebeční dutině. Ale - už jsem si zvykla .-)

2 0
možnosti
Foto

Já bývala jen trochu vyjevená...a děsně natěšená, až to nebude praxe, ale doopravdy.8-o Dnes mi přijde, že to mláďata mají dost na háku. Asi dobře pro ně.;-)

Mně taky furt něco mizí, aby se to objevilo na zcela nečekaném místě.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Taky mi furt něco mizí a nemůžu to najít. Někdy se to najednou objeví na místě, kde bych to rozhodně nečekal, jindy to zmizí nadobro. Klárko, zvykej si, čím je člověk starší, tím častěji se stává terčem vtípků skřítka Zašupšáka.:-)

4 0
možnosti
Foto

R^Abych se jednou neztratila celá.;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz