Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné a dodal bych, lepší jet na Písek než na Maltu R^R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko, já tam nebyl snad samou věčnost a tak díky za připomínku. R^

1 0
možnosti
Foto

NZ. Jak píšu dole, taky jsem tam předtím nebyla hezkých pár let.:-)

1 0
možnosti
Foto

V Písku jsme byli předloni na kolech...poznali jsme snad všechny hospody...protože lilo, lilo a lilo.:-/

1 0
možnosti
Foto

To jste si to teda vybrali.;-D

0 0
možnosti
Foto

Klárko, nejsi nějak zatížená na ty lékárny ? :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já??? To babička je měla všechny zmapované. ;-)

0 0
možnosti

Pisek je krasne stare mesto a zaplat panbuh i priroda ho ani komunisti nestacili devastovat tak, jako jina mesta.

A uz jen ten druhy nejstarsi kameny most v Evrope stoji za vylet.

1 0
možnosti

já sice nejsem rodák, jen bejvalá stará náplava, ale vždycky potěší a chytne za srdce když člověk vidí ta známá místa a zákoutí. Bývám tam jednou za uherskej rok, a pokaždý se mrknu aspoň na náměstí a ke kostelu. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Rodák také nejsem, generace přede mnou.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek. Člověka vždycky takovým zvláštním způsobem potěší, když najde hezká místa, které se příliš nezměnila od doby jeho dětství.:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezká...a známá. Ve městě jsem, kromě restaurace nebyla takových 8-9 let... Když už se v Písku někam dostanu, je to Kaufland nebo Lidl.;-(;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz