Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na borůvkách jsem nikdy nebyla :-/ .....a tak jsem si letos nasadila doma. A basta! ;-D

2 0
možnosti
Foto

;-DR^Já byla mockrát. Na borůvkách, na jahodách, na malinách... Jen ty ostružiny nás míjely, bývaly až koncem prázdnin...:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)To mě napadlo s těma jahodama. Akorát, že z nich žádnou vtipnou story nemám.;-)

1 0
možnosti

J70a19r84a 64R96a40n80k

9. 6. 2016 18:30

:-)R^uz jsem se lekla, tak jsme rikali pani ucitelce;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^To už nepamatujeme. Ve škole nikdo, ve školce nejstarší tři, z toho jedna jen teoreticky.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz