Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věděla jste, že Kavalíři jsou už dnes i v útulcích? Pro mě to poznání byl šok. Takto jsme zachránili tři. Arísek ze Znojma taky pokašlává. Je to příznak toho prokletí. Je mu asi sedm a postupuje to pomalu. Deseti se dožije jistě i bez léčby. Není cílem dlouhověkost, ale kvalita života a ta je u nás vysoká. Bohužel nemáme na to zachraňovat všechny. Stal bych se brzo vrahem. Jistě chápete, že ne psů. V

1 0
možnosti
Foto

To znám. Všechny plyšáky máme zachráněné.:-) Nejen kavalíři, i jiná čistokrevná plemena jsou v útulcích.:-/

0 0
možnosti

Milá Kláro. Váš příspěvek jsem nejprve dal přečíst své ženě a pak se odhodlal sám. Neodpustíme si slova povzbuzení. Jak vidno z diskuse, nejste v tom sama. Máme tři tricolory a jednoho blenheima doma a tři na zahradě pod stromy. Poprvé je to nejhorší, ale brzy zjistíte, že to je život. Jděte okamžitě do dalšího black and tana. Znovu to krásné období loužiček a nadšení z malého tvorečka. Fotka v rámečku na stěně a místo v srdci vzpomínek.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, není to úplně čerstvé, to mi to nešlo napsat... Kavalírek teď nebude, tady mám kocoura a u mamky čtyři další kočky a dva psí křížence.:-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, co dodat, je to jako člen rodiny. Zažil jsem to a bohužel i zažiju :-(

1 0
možnosti
Foto

Njn;-( A stejně pak přijde další.V

0 0
možnosti
Foto

Tohle je jedna z nesmutnějších věcí...:-( Pořád ještě vzpomínáme na naši Meggy, občas se i přeřeknu. Dokonce na ni zjevně vzpomíná i druhá fena, jsou místa, kde ji zřejmě ještě cítí. Obě vořeší dámy měly tajnou skrýš pod schody do chaty, kde spolu blbnuly nebo odpočívaly, kdykoli tam Rozmery vleze, raduje se a fanaticky čmuchá...

2 0
možnosti
Foto

Když k nám přišel Cliff, říkaly jsme mu Karynka. A to je kluk. Oba současné pejsky pořád ke šlechtičně přirovnáváme. To dělala tak, to takhle...

1 0
možnosti
Foto

R^Klarko, tyhle konce jsou strasne smutne.V

3 0
možnosti

...ano..plně vám rozumím...už jsem vykopal pěkných pár děr na zahradě....:-/..byli to mí kamarádi a přátelé....

4 0
možnosti

J81a31r75a 62R48a29n95k

27. 6. 2016 23:01

Ja mam take nekolik hrobecku, dokonce i jeden s myvalem, ktereho jsem po 3 roky pravidelne nela na verande u kocicich granuli, nekdo ho otravil a nasla jsem ho pod schody. Je to vzdy smutne a trva to dost dlouhoV

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz