Diskuse

Vodničina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A s žabincema i žáby? Na mokřadu jsme lovili kuňky a nosili je domů ;-D

1 0
možnosti
Foto

Kuňky nebyly, jen ropucha ve sklepě s bramborama. Ale tu jsme chytat nesměli, abychom se neosypali. :-)

0 0
možnosti

tak jsem si chtěl mezi cestami přečíst nějaký lidský blog a povedlo seR^:-)

1 0
možnosti
Foto

ješ docela průsvihář :-)

1 0
možnosti
Foto

J49a69n93a 67M64a67j77o42v38á

31. 7. 2016 17:18

Půvabná vzpomínka:-)

1 0
možnosti
Foto

;-)Vždycky mi při psaní nakonec dojde, jak málo hezkých vzpomínek mám na dětství...

0 0
možnosti
Foto

R^Kazdy rybnicek, i ten malicky ma sveho vodnika. Nebyt strejdy, tak jste mu vsechnu vodu vynosili a on by chudak uschl;-D

2 0
možnosti
Foto

To snad né, ještě vodníka mít na svědomí!;-D

2 0
možnosti
Foto

Nač ten škleb? Já se při psaní docela bavila.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz