Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, vzhledem k tomu, jak náš hajzlík poslední dobou trucuje, tak je potřeba se nad tím zamyslet, zda nekoupit nový než se něco přihodí.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, savo do kočičího záchodku? Možná jsem čuně, ale to mě nikdy nenapadlo. A ta kočka by tam snad ani potom nešla. Umýt vodou, mýdlem a čau. ;-D pravda pro sklep platí jiná kritéria ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivo, ono jim to prý naopak strašně voní. Proto nemáš savem likvidovat nehody mimo záchod, že by na to místo pak chodili pořád.;-D Julišákovi je to jedno, ten je vzteklej, že má čistej písek.;-D A btw. jsem široko daleko jediná, kdo savem nemyje doma podlahy a vůbec všechno.;-)

0 0
možnosti
Foto

bléééé;-D Ale zase máte uklizeno, noR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, k něčemu to bylo dobrý.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

J98a65n55a 72M31a26j75o93v24á

11. 8. 2016 22:40

Neodpustím si řehot, i když to musel být děs. Hele, nejsi z té vody zrzka? Že bychom upozornili KarlaB :-)

1 0
možnosti
Foto

Klidně se zasměj, ta historka se stromečkem mě pobavila taky.;-D I když v první chvíli jsem byla spíš ráda, že jsem od oběda nejedla.;-) Karel má smůlu, zrzavá tekla moc krátce, tak jsem se obarvit nestihla.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Njn, vzrůšo občas musí být, i když by si ho člověk docela rád vodpustil.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tohle bych si vodpustila rozhodně.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz