Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

taková vejška...ses asi zbláznila:-)

2 0
možnosti
Foto

Ani né. Víš, jak mě mrzelo, že jsem si to nevylezla sama?;-)

0 0
možnosti
RP

Krásné fotky i s těmi mraky. Byla jsem na Matterhornu 2x... poprvé pršelo,, mlha, že nebyl vidět, tak jsme to vzdali. Druhý výlet po patnácti letech se vyvedl , slunečno, bez mraků až při sestupu se jeden malý ukázal a hned ty fotky vypadaly skutečněji...:-).

1 0
možnosti
Foto

Však jsem vybrala jen ty, kde je aspoň něco vidět.:-)

0 0
možnosti
Foto

To azuro! A ty hodin(k)y! A vůbec R^:-)

1 0
možnosti
Foto

To dávám jako vtipnou historku, všude modro a Matterhorn v peřinách.:-) A Ď.

0 0
možnosti
Foto

Krásné záběry, fajn výletR^;-)

1 0
možnosti
JR

J78a28r46a 13R78a58n40k

2. 9. 2016 20:56

Jemine, mate nadherny vylet a nevzalo to ani tolik hodin, to vse - cele to okoli ma misto v mem srdci, je to muj druhy domovR^R^

2 0
možnosti
Foto

Tam je nádherně snad všude.;-)V

1 0
možnosti
DT

Tam je krásně... a moc hezké fotky! R^R^

2 0
možnosti
Foto

Díky! Od vás asi cenná pochvala, že?;-)

0 0
možnosti
MP

Dnešní fotka č. 1 jsou kavčata žlutozobá na vyhlídce.

2 0
možnosti
Foto

Paní jim tam házela sušenky ze své svačiny, tak jsem je rychle nablejskala.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Prostě krásný, není co dodat:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz