Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To byl ale pěkný výlet!

A pěkně jste si pokecala:-))))))

No co, problém nebyl.

Moje kámoška se kdysi chtěla blejsknout před svým manželem, a tak někde v Africe objednávala k pití ořechy:-) No, přinesli úplně něco jiného. Ona fráninu studovala pilně, ale ve vinárně:-)))))))))

0 0
možnosti
JR

J68a40r45a 54R32a97n98k

10. 9. 2016 23:51

Uf, to je dramaticke nebeR^ a veskere ty anglicke basniky uz mam temer v malicku, jednu dobu jsem bydlela na Byron St. vedle byla Milton St. a tak mi nedalo:-)

Migros ma vetsinou vynikajici pekarnu a temer v kazdem neste i v budove maly restaurant, skoda, ze jste nenasla.

Klarko, jak jste se naten poznavaci vylet dostala? Byla to soukroma zalezitost, nebo je to nekde "vyvesene"? Docela bych to se zdejsimi kamarady udelal, misto najmu auta a hledani AirB&B. Zda se, ze vse bylo perfektne zorganizovane a i kdyz jezdim vetsinou sama, tak by to stalo za to s nekolika a uz se mi jich par hlasi:-)

2 0
možnosti
Foto

Našla, ale až pozdě.;-D

CK Mundo, znám už od školy, ale nejsem si jistá, jak je to se zahraničními objednávkami...

1 0
možnosti
RP

Opět velká karmaR^ ty hrady znám nedají se na té trase minout . Pohled na ně už z dálky je kouzelný a donutí vás se u nich zastavit...

2 0
možnosti
Foto

R^Že tam mají dva vedle sebe, to je docela unikátní.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jé vzácná návštěva, díky! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jakkoli jsou ty hrady a podobné maličkosti vznešené a krásné, tak ta předposlední fotka je všechny strčí do kapsy, ta má prostě šmrnc:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Však světlohrátky při blížícím se dešti mají veliké kouzlo.;-) Jen jsem je nemohla najít, než mi došlo, že jsem to fotila mobilem.;-D

1 0
možnosti
Foto

jak to jen napsat....karma:-)

2 0
možnosti
Foto

Napsal jsi to hezky.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz