Diskuse

Na skok v Sionu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak tam bych se ráda podívala. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak co třeba... Někomu říct, aby tě tam vzal?;-)

0 0
možnosti

Moc hezké R^:-) Ta značka "přikázaný směr procházky se psy" by se uživila i tady. :-)

1 0
možnosti
Foto

A hlavně mít toho pejska na vodítku.:-) ĎR^

0 0
možnosti
Foto

mo cpěkné pokoukání, zase děkuju za exkurzní zážitek:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak už to budeš mít v teorii a hurá do praxe.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ten průhled s hradem na obzoru:-)

3 0
možnosti
Foto

Taky se mi líbí, i když uznávám, já jsem zaujatá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, Klárko.R^ A krásná psí značka ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tahle je mi tak nějak sympatičtější než bílé kolečko s červeným lemem. Aby nedošlo k mýlce, Italové k němu píšou "Io non posso entrare.":-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz