Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J34a38r57a 70R66a71n44k

20. 9. 2016 0:37

Zacatkem pristiho mesice zacina ve Svycarsku OLMA - ohromna vystava vsech hospodarskych masin - i tech zivych, na ty jsem chodili vzdy nejradeji a pak hned na ochutnavky a testovani vina, syru, salamu a tech susenych hovezich file z Engadinu,

Jsem moc rada, ze se Vam vylet libi a jste dobra cestovatelska zpravodajka:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je škoda, že už jsme zpátky doma.:-) A díky!;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Dal bych si kousek hořké, prosím:-)

2 0
možnosti
Foto

Takový dobrý sýr...no nepohrdla bych.;-)

2 0
možnosti
Foto

Právě, ono je to tak dobrý!;-)

1 0
možnosti
Foto

Kláro, krásný, obojí miluju!R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Já taky. Že bych si dala čokoládu?;-)

2 0
možnosti
Foto

sýry čokoláda...a už nic víc?:-)

2 0
možnosti
Foto

Víno taky mají dobrý, ale nechtěla jsem si dělat chutě. A navíc jsme na vinné exkurzi nebyli.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz