Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D72a12v28i47d 66V64l62k

24. 9. 2016 11:32

Sakra tak jsem si pustil tu písničku a prohlížel ty fotky a v 1.02 minutě skladby už jsem trsal jak král Jelimán. Nakažlivý tohleto.;-D. Hezký fotky "Holko s kocourem";-D

1 0
možnosti
Foto

Ď.;-D Tahle písnička mi přijde jednoduchá až blbuvzdorná, ale ta mlha naše kroky nezarazila.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mlha na horách a mraky, to je hned :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Však jo, už jsem to zažila kolikrát. I na přechodu ve vrcholový den.;-):-(

0 0
možnosti
RP

Pořád lepší mlha než dlouhotrvající déšť :-). I tak je to moc pěknéR^.

1 0
možnosti
Foto

Však jo, i ten déšť jsem zažila, potok místo cesty, kroupy, a jako bonus mokrý obsah báglu včetně prádla na další den (viz Bulharsko 2012;-)).

0 0
možnosti
Foto

ještěže ses v tý mlze neztratila :-)

1 0
možnosti
Foto

To špatný se neztratí.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, pěkné, pěkné!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásně mlžnomračnooblačné:-)

2 0
možnosti
Foto

Jasné kýče má každý, že.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz