Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máš nač vzpomínat, vše s čím ses s námi podělila, bylo krásnéR^;-)

2 0
možnosti
Foto

neodmlouvat a šup domů :-)

2 0
možnosti
Foto

Už tam dávno jsem.;-(:-)

0 0
možnosti
DT

Krásné vzpomínání... R^

Já jela kdysi do Luzernu s foťákem, objektivem, jiným objektivem, kartou, jinou kartou... a bez baterie. Ta se samozřejmě jen tak nikde neprodává, protože je speciální... :-) A tak jsem s sebou tahala několik kilo fotografické výstroje a zoufale fotila pár let starým mobilem. :-)

1 0
možnosti
Foto

To naštve. A proto mám foťák na klasické baterie.:-) Před lety jsem chtěla ušetřit a koupila "jen" alkalické. V teplotě kolem 0 samozřejmě vypověděly.;-D Specifickou baterii nedávno řešila kolegyně. Ztratila ji a chtěla vědět, kde se takové věci prodávají.:-)

1 0
možnosti
LI

Ano, všechno jednou končí - a jiné začíná. Podobné vzpomínky jsem měla kdysi z Dánska - i nafocené. Než jsme snímky nechali vyvolat, foťák nám na chalupě čmajzli zloději, co ve dne v noci chodějí...

Karma, hezké-:))))

1 0
možnosti
Foto

Začíná realita 11/12 za rok.:-) Ukradený foťák, to naštve... Možná víc, než fotky ztracené při opravě PC... Však i u těch vodopádů někdo říkal, že teď nám tam spadnou foťáky a bude...

0 0
možnosti
Foto

R^Vsechno hezke jednou konci a tys mohla konecne portadne uschnout, vyspat se a hlavne udobrit s kocicakem:-)

1 0
možnosti
Foto

Končí... a brzy a rychle. Plyšák byl protivnej tentokrát docela dlouho. Možná proto, že ho hlídala ségra s přítelem a ten si vůbec nevšim, že tam maj o kočku víc.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS