Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Luzern je moc pěkný. Byla to moje vůbec první cesta do zahraničí, a letadlem.

Je to pouhých čtyřicet let, co jsem byla navštívit spolužačku, která tam žije.

Z Vašich fotek na mě atmosféra města dýchá pořád stejně:-)

A i tehdy to byla procházka s deštníkem!:-)

Palčák pro Vás, Kláro!:-)

1 0
možnosti
Foto

Bez deštníku, v nepromokavé bundě do hor.:-) A Ď:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky tam mají pokakané stříšky od holubů ;-D

1 0
možnosti
Foto

To je asi všude, kde jsou holubi. Ono i to nábřeží s labutěmi a kačenkami nebylo zrovna čisté a uklizené.;-D

0 0
možnosti

Měla jste krásný výlet a hlavně že Vám vyšlo počasí v horách. Já jsem tam zažila při první návštěvě v červenci jen déšť, mlhu, zimu a řeknu Vám že jsem to obrečela. Ale další se už povedly.:-)Je to krásná země.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Takhle nám propršelo Slovinsko. Z deseti dnů nebyl jediný, kdy by nic nespadlo. Pak už jsme chtěli domů do suché a teplé postýlky.:-)

1 0
možnosti
Foto

prší - neprší...pěkné je to tam R^

1 0
možnosti

Přesně takhle to tam vypadá - krásně zachycená atmosféra. R^

1 0
možnosti
Foto

Ď.:-) Ale ty davy jsem se snažila moc nefotit.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Dest Tvym fotkam vubec neublizil:-)

1 0
možnosti
Foto

Ono jim pravděpodobně ani ublížit nejde.;-D

2 0
možnosti
Foto

hezky Ti nakapalo...ono...nemusí hned pršet:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale pršelo.:-) Tak jsem musela fotit rychle.;-);-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS