Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten je na mne moc velký ... už bych ho nesjel! .-)

2 0
možnosti
Foto

A Niagaru sjedete? :-D

0 0
možnosti
Foto

R^no co, taky s sebou občas hypnu:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak hl. opatrně. :-)

0 0
možnosti
Foto

J29a66n53a 72M68a59j40o87v83á

2. 10. 2016 23:46

Tak tohle je fakt síla R^

1 0
možnosti
Foto

V dobrým smyslu, doufám! :-)

0 0
možnosti

J97a69r77a 45R60a37n93k

2. 10. 2016 23:42

:-)R^to vypada na Schffhausen, tam byli take prvni prukopnici v solarni energii a stale patri mezi ty nejlepsi. Moce hezke fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Přiznávám bez mučení, že pokud nám název té stavby řekli, už si ho nepamatuju. :-D A Ď:-)

0 0
možnosti

R^. Z toho místa jsem byla hodně překvapena. Nejen jak jsou vodopády mohutné, ale hlavně jak blízko nich jsou domy. Tak jsem si říkala zda v nich nemají vlhko .....

2 0
možnosti
Foto

Je tam i železniční most, fotila jsem ho s vlakem, jenže se mi rozmazal... Tam taky musí cákat.;-)

0 0
možnosti

To jsou moc hezké obrázky!:-) A voda to je vděčná modelka. Jen jí nesmí být moc, a nesmí být vlezlá!:-D

3 0
možnosti
Foto

Vlezlá byla jen shora, takže dobrý.:-) Ale moc jí tady je.:-) A Ď!

2 0
možnosti
Foto

R^ Krásné vzpomínky, chtěla bych se tam někdy podívat. Uvidíme. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, je to silný zážitek.;-) Tip na příští dovolenou?

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké a dynamické. Takový nespoutaný živel:-)

2 0
možnosti
Foto

Opravdu nespoutaný. Normálně z vodopádů cáká voda všude kolem, ale jak pršelo, tak mi to ani nepřišlo.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz