Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já špacíruju a skoro bych tě prošvihla;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ses zamilovala do těch koní, přiznej se!;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Že jo?:-) A koukala jsem, že Drnka je pořád skoro zelená... Na to, kolik listí je už na zemi...;-)

0 0
možnosti

Krásné barvy podzimu, jen ještě to sluníčko by se nemělo tak stydět ...a častěji se nám ukázat :-).

1 0
možnosti
Foto

To by určitě mohlo, když to porovnám s loňskem... (Listopadový špacír atd., v listopadu v mikině.) A Ď.:-)

0 0
možnosti
Foto

taky jsem neseděl doma...jen jsem o trošku víc profoiknul :-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, mnozí hysterici současné doby by měli zvednout zadek a jít se vyvzdušnit do krásné krajiny.R^

2 0
možnosti
Foto

J28a11n 49P51r55a72ž60á92k

28. 10. 2016 11:36

Opet krasne barevny podzimz:)

1 0
možnosti
Foto

Príma barvičky a scenérie. Kde jste tuhle krásu vzala?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Je to kousek za Prahou, ale k nalezení jistě všude.:-) Stačí se koukat po malých věcech místo štvanice za těmi velkými.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Přiznávám, že jsem jim lehce pomohla.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz