Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A než jsi našla ten prach, pocapkala sis v bahně? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ani né, bylo docela sucho.;-D

0 0
možnosti
Foto

Lesní baterky samodobijeci:-)

1 0
možnosti
Foto

zatím jsem se obrátil jen na druhý bok:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, podobně jako paní Libuše, i já lesejček vyhledávám, když potřebuju být sama se sebou. Je to pro mne taková katedrála klidu a míru. Les si cosi šeptá a já se snažím přemýšlet, jestli moje běžné starosti jsou opravdu tak vážné nebo jen pomíjivé. Vždyť zítra bude líp. Nebo pozítří?

Díky za písničku od ABBY, akorát bych se přimlouvala za ten klip, kde ji zpívá Pierce Brosnan ve filmové verzi Mamma Mia.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíte, a já chtěla nějaké co nejmíň rozptylující záběry.;-) Někdy si nejsem jistá, jestli líp už nebylo... Ale dum spiro...;-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Právě jsme se z něho vrátili. Opět dvě hodiny...a téměř nic nenalezeno! Ale ten relax stojí za to, moc mě to nabíjí;-)

1 0
možnosti
Foto

Kdybys viděla, jak mě včera Cliff uštval. Až jsem se lekla.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^do lesa chodím kdykoliv se potřebuji uklidnit což je prakticky denně;-)

1 0
možnosti
Foto

Já to denně nestíhám, to, co máme v Praze, je spíš park.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezká ukázka pomíjivosti, Klárko. Občas je dobré si připomenout, že se týká nás všech:-)

1 0
možnosti
Foto

Nj je to tak. Přesně tohle mě napadlo.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz