Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro mě neznámý kraj, ale pěkný;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Že bych tě někdy provedla? I když mám občas pocit, že už to tam taky neznám... ;-)

1 0
možnosti
MP

Ha, Libeř. Hned se mi vybaví romantické údolí Zahořanského potoka (r.1980 -snad to platí stále ), ústím v Davli počínaje. Až po Libeř. A tam romantika končí :-(. Teda, jak vidím na Vašich fotkách, ještě ne. Asi to chtělo lépe se dívat.

A bohužel, spolužáka, co spadnul fatálně z kola při návratu z pátečního čaje ( tak se tomu tenkrát říkalo ), jsem měl také.

1 0
možnosti
Foto

Docela hezky se dá projít až do Psár.;-) Ale už jsem tam dlouho nešla... Nespadl z kola, jel autem.

1 0
možnosti
Foto

tak je tvým zvykem...hezky sis pocourala...asi na to máš dost času:-)

1 0
možnosti
Foto

Kde je tady nafouklej smajlík?:-)

0 0
možnosti
Foto

J67a78n 87P16r64a74ž82á78k

31. 10. 2016 19:10

R^Tam bych se stavil na jedno:-)

1 0
možnosti
Foto

A teď si představ, jak jedeš kolem v létě, zahrádka se slunečníky...;-)

1 0
možnosti
Foto

Hospoda na Mladé by nebyla,?... s tim počítej, že se tě tu nějaký chlap zeptá;-D Jinak kouzelnýR^

1 0
možnosti
Foto

Jen tahle... A pak Hostinec U Hostů.:-)

0 0
možnosti
RE

Je to mezi Jílovým u Prahy a Dolními Břežany? Ona je tam taky někde Libeň a já si to pletu, ač tamtudy jezdim docela často....:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, tam někde.:-) Libeř je na hlavním tahu, Libeň trochu bokem a pak ještě existuje Lhota a tam už lišky dávaj dobrou noc.;-)

1 0
možnosti
Foto

a zase na špacíru, ale pěkném, to všechna čest R^

2 0
možnosti
Foto

Trochu jsem se tam přiblížila jinak, než po svých.:-) Ď!

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz