Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je pěkný špacír!:-))) Pěkně jsem se prošla, a provětrala:-)

Ty barvy, to je jediné, co mě na podzimu fascinuje. Jinak je to čas pesimistický:((

Moc povedené!:-)))))

1 0
možnosti
Foto

Barvy jsou i na jaře, ale podzim je z jednoho důvodu příjemnější... Nic už nekvete.;-) Mně nejvíc vadí, že je brzy tma, to je tak chytit depku.:-) A Ď!

1 0
možnosti

By se mi ted hodila ta zazracna studanka ... kudy Klara chodila .-)

1 0
možnosti
Foto

Nevyzkoušela jsem, takže nemůžu sloužit, jestli to je pravda.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Tak uz to vypada, ze za par dni vse zapada snehemR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, už to tak vypadá. Letos to barevné období uteklo nějak rychle.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný špacír! Ty muchomůrky barevně ladí s okolím.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Červená-zelená, to mi připomíná spíš kontrasty než ladění.;-):-)

0 0
možnosti
RE

Zlákala mě krásná mochomůrka "k nakosnutí":-) Ale jen jednou:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi vás zklamu, otrava červenou muchomůrkou je zhruba stejně nebezpečná jako střevní chřipka. Ale jistě byste se poučil.;-)

1 0
možnosti
Foto

a do práce taky chodíš?:-)

1 0
možnosti
Foto

No vobčas tam jako zajdu, no.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz