Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já potkala slona u nás u cukrárny, to byl teprv šok, možná halušky (slyším taky poprvé);-D

http://stanclova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=447756

1 0
možnosti
Foto

Taky jezdím denně kolem (teda ne na kole, ale autobusem), ale ani já jsem se ještě nepřiměl k tomu, abych přerušil jízdu a pořídil fotku. Ale slibují, že se pokusím se překonat. pS: Někde ve svém ar(cichl)Ivu možná ještě najdu fotku velbloudů pokojně se pasoucích u nás na Libuši.

1 0
možnosti
Foto

Však jo, autobusem, z kola bych nejspíš slezla.;-)

0 0
možnosti
Foto

No tak sloni se zatím poblíž mého pracoviště nepasou, ani když mám "halušky" (roztomilé slovo!), ale včera si přinesla jedna studentka do třídy bílého králíka. Kouzelnický klobouk zřejmě nechala v šatně.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Halušky jsou úplně normální výraz.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Milé, škoda, žes nestačila udělat fotku:-)

2 0
možnosti
Foto

Spíš se mi kvůli akci s nejistým úspěchem nechtělo oddalovat moment, kdy si hodím nohy nahoru.:-)

1 0
možnosti
JR

J50a44r50a 33R79a55n31k

8. 11. 2016 20:19

Fajn clanekR^

1 0
možnosti

No, a kde je foto?:-)))))

Slona viděti - štěstí míti!:-)

2 0
možnosti
Foto

Co je štěstí? Muška jenom zlatá...

P.S. Mail.;-)

1 0
možnosti
JS

Klárko, na Proseku na louce kousek od polikliniky, bývají pravidelně R^;-)

3 0
možnosti
Foto

Tady zjevně taky, jen se tam většinou vyskytuju ve špatnou dobu.;-)

0 0
možnosti
RE

Hlavně, jestli "Dopravní značení" nebo "Proznak" umístil patřičnou dopravní značku:-)

3 0
možnosti
Foto

Jednou jsem tam viděla i statnou ťavu!;-DR^

3 0
možnosti
Foto

no vidíš a já byl U slona a slon se tam žádnej nepásl...ale pivo výborný :-)

4 0
možnosti
Foto

Ani malinkej, růžovej?:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz