Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kolárko, kdepak, ty si umíš najít hezká místa R^

1 0
možnosti
Foto

Já ne, já byla pozvána. No a když už tam jsem.;-)

0 0
možnosti
Foto

Není nad to, strávit takový krásný den;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Chvílema bylo i sluníčko, ale vymrzla jsem pěkně.:-) Až jsem nemohla nic provést na mobilu, nereagoval na mě.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano, zvirata mohu kdykoliv.:-)

2 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, díky a karma. R^

Opravte si ale, prosím, ZOO – správně je to zoo, malými písmeny, protože to není zkratka; není to zkratka zoologické zahrady (tou by byla případná ZZ).

1 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění, nějak jsem si to zafixovala velkými. Asi že tam mají slony.;-D

1 0
možnosti
Foto

Možná bude lepší nechat to na jaro. Málem jsem ve finále umrzla.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ptáci...Připadá mi to jako typický úterý:-)

1 0
možnosti

Fotky jsou moc hezké. Ještě mi ale nějaké chybí. Signal stávkuje!:-)

1 0
možnosti
Foto

Já se snad budu snažit víc psát, aby vás ty obrázky nemrzely.:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásní ptáci modráci i ohniváci!:-):-):-) Hlavně aby jim nebylo zima.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že už je brzy taky uklidí. Spousta třeba antilop už byla v zázemí a ve tři odpoledne už zavírali i žirafy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jen velemlokovi je to jedno, jestli je zima nebo léto. R^

1 0
možnosti
Foto

Takových, co jim to je jedno, tam mají víc.:-) Třeba zrovna ta "kuřátka".

0 0
možnosti

K obrázku 2: ani jedno, já chci kachnu!!:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Z tohohle výběru jedině to kafe, ale pořádný!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz