Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To má hodně společnýho s válením a nicneděláním:-)

1 0
možnosti
Foto

Při dnešním mrazíku, hřeji se s nimi:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Já jsem tak vzteklá, že mi je horko. A to je u mě fakt co říct.;-D

0 0
možnosti

J37a92r82a 36R81a38n95k

13. 11. 2016 23:44

:-)R^ mam to 1km k mori a prave ted je videt dost velryb (killer wale) a hodne lachtanu se vyvaluje na kamenech a vyrvava. Hezke fotografie!!

1 0
možnosti

Krásný;-)... Ještěrky máme na chalupě pod kameny kolem rabátek. A velikou užovku obojkatou v břečťanu u kamenité zdi.

Na dotek je teplá a hladká, což nás překvapilo. Dcera si jí jednou pohladilaR^

2 0
možnosti
Foto

Hadi vůbec nejsou slizcí, jak si lidi myslí. Mají tu kůžičku suchou a hladkou, a když se vyhřejí, i teplou.;-)

A Ď!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tož já bych se také raději jen tak vyhřívala, kdyby to šlo. Leč zítra musím opět vyrazit do té zimy za prací. Zřejmě se budu muset zahřát prací.:-(

1 0
možnosti
Foto

Já taky. :-/ Ale tak kolem pacientů se obvykle dost naběháme. :-)

0 0
možnosti

...jo, jo - dnes u kamen, a nebo...u tenisu!:-))))

1 0
možnosti
Foto

Ale, kdo se to sem odvážil?;-D Kamna nejsou, takže je to jasné.;-)

1 0
možnosti
Foto

Teplíčko bych uvítala taky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

J16a21n 66P88r95a10ž52á61k

13. 11. 2016 10:26

R^Já chci taky zahřát:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Řekni plyšákům.;-D

1 0
možnosti

R^;-) moc pěkně nafocené "obludky" :-)

1 0
možnosti
Foto

Ď.:-) Trochu limitované technikou. Kompaktem, přes sklo, neblesknuté... Dalo práci vybrat ty lepší.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz