Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J33a67n 19A20n91d80r69l35e

22. 11. 2016 13:02

Klarko, je to stejne puvabne, jak vy mladi, s "nostalgii" vzpominate jakoby na svoje mladi... ale je to tak, taky jsem to jako tricatnik delal... :-)

fotky moc pekne R^

2 0
možnosti
Foto

Honzo, nech si toho.:-) Aspoň, že uznáš, že ve třiceti těch 19 bylo vlastně dávno.;-)

A Ď!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vzpomínání, to bude tím podzimem, taky to na mě působí.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ani ne, tohle jedna ze tří dávno plánovaných výprav. Ale ty druhé dvě asi kvůli okolnostem nechám na jaro. Snad...;-)

1 0
možnosti

Tak tohle se moc povedlo!

Pěkně jsem se prošla, a zavzpomínala:-)))

Kláro, dík, že jste mi půjčila nohy:-))))

1 0
možnosti
Foto

NZ. :-) Jak se šlo? :-D ;-)

1 0
možnosti
Foto

J66a92n22a 40M44a30j30o64v65á

21. 11. 2016 20:35

Padl na Tebe sentiment? To mi nedělej, co když se nakazím?R^

1 0
možnosti
Foto

Myslíš, že je to infekční?:-) Tak to doufám, že z toho taky něco vytvoříš!;-)

0 0
možnosti
Foto

J88a53n 87P37r52a27ž39á51k

21. 11. 2016 20:16

R^Tak tahle léta jsem prožíval ve Strašnicích. Bylo tam o kousek míň betonu a víc přírody, ale ten rozdíl nebyl nijak veliký. Hospoda, kam se utíkalo o poledním okénku samozřejmě též nechyběla, včetně svízelných situací, když to někdo trochu přehnal s pivem:-)

1 0
možnosti
Foto

V téhle oblasti fakt moc přírody není. Ale najít se dá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, pěkně sesumírovaná minulost s přítomností, já to říkám furt, že z tebe ještě jednou něco bude ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Spíš se vždycky leknu, když takhle někam vyrazím. Že to tam nepoznávám.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Nejvíc mě zaujala restaurace Na paloučku...když tam žádný neni :-)

1 0
možnosti
Foto

Asi někdy býval. Ale v době mých SŠ let už ne.;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné vzpomínky, člověk si tak nějak chtě nechtě uvědomí, že stárne. Gympl, kam jsem chodila před více než čtvrtstoletím, už málem nepoznávám a to tam občas chodím na třídní schůzky dcer.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jj. Když jsem byla na oslavách výročí základky, nestačila jsem zírat.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, teda tohle je tak hezkej nápad...:-)R^ potěšilo

1 0
možnosti
Foto

Ď.:-) Mám v merku víc takových míst, ale občas nestíhám...

1 0
možnosti
JS

Klárko, moc pěkné R^ tak trošku i mně známá místa :-) děkuji :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz