Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kláro, byla jsem tu, ale kromě zubrů jsem nic neviděla :((

Je to moc obrázků, takže to musím nechat na doma...

1 0
možnosti
Foto

Moje oblíbenkyně jsou rozhodně surikaty - tváří se tak nevinně a roztomile, proto mne dost překvapil varovný nápis, že mohou být i nebezpečné!

Díky za uklidňující fotky než půjdu spát.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Nevypadají, že by člověka sežraly, že?;-)

NZ:-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

J38a86n 47P23r30a93ž70á78k

23. 11. 2016 20:26

R^Klarko, moc prijemne pokoukani na zaver dne:-)

1 0
možnosti
Foto

Ď!:-)R^ Přiznej se, že se koukáš na svoji divou zvěř.;-) Mně tu pěkně asistuje.:-)

1 0
možnosti
Foto

Surikaty, ty jsou jak ti moji krysaříci ;-D;-D koukám, že jsi se zase někde špacírovala :-))))

1 0
možnosti
Foto

No velikost by asi odpovídala.;-D A jaký zase?;-O;-D

1 0
možnosti
Foto

si musela být už dost ucouraná :-)

1 0
možnosti

A ty všechny plyšáky máš doma, Klárko? ;-D;-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jasně, že jo. Vyfocené.;-D;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz