Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně barevně prokládaný podzim :-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nemá špacírující se Cliff, ten postrojek trochu velký ? :-)

1 0
možnosti
Foto

Má.:-) Ale on se z něj nevyvlíká, to jen Venďa.

1 0
možnosti

Klárko, moc pěkné obrázky.

A kdo je ten čtyřnohý manekýn?:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám prostě tyhle jasné barvičky ráda.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky.:-) I když jsem si i vzhledem k datu uvědomila, že už je to finále. Jak zežloutne do téhle intenzity Drnka, mají to listy za pár...;-)

0 0
možnosti
Foto

u Vás je ještě podzim?8-o:-)

1 0
možnosti
Foto

Barvami jo, ale teplotou už moc ne.:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Poklidný blog, přesně pro adventní náladuR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ď. Ale ten advent jsi vytahovat nemusela.;-)

0 0
možnosti
Foto

J33a47n 31P33r11a20ž72á80k

27. 11. 2016 18:27

R^Hezké barvy, Klárko:-)

1 0
možnosti
Foto

Já ne, to příroda.;-)

1 0
možnosti

Pěkná náladovka, díky, Klárko R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz