Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký...doplnující otázka...nebyla Ti zima? :-)

1 0
možnosti
Foto

Místy, když se zrovna nešlo do kopce. :-D

0 0
možnosti
MV

v tyhle podobe mam zimu "rad" - ale dva tri dny klidne stacej

krasny fotky, Klaro

1 0
možnosti
Foto

Pohled je to krásný, že?;-) Po dvou dnech jsem byla nucena zmizet do Prahy, tak jsem si to déle "neužívala".:-)

Ď!!!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Berla mrazilka byla důsledná :-)

1 0
možnosti
LP

Hezká procházka. Děkuji Vám.

1 0
možnosti

Pořád platí: modrá je dobrá. Krásně na ní ta zasněžená příroda vyniká. Moc pěkné pokoukání. Mám to ráda:-)

Povedená sestava fotekR^

1 0
možnosti
Foto

Akorát se ta modrá místy odráží v té bílé.:-) Jak se šlo?

1 0
možnosti
Foto

R^Klari, na pohled krasne, na omak trochu studene:-)

1 0
možnosti
Foto

Ani jsem na to nešmatala, abych tu krásu neponičila. Stačilo to, co jsme rozšlápli.:-)

1 0
možnosti
Foto

Sedím si hezky v teple, před sebou mám horký čaj a Tvoje ledové obrázky. KrásaR^:-):-):-)

P.S.: A venku zrovna svítí sluníčko, ale stejně mrzne.

1 0
možnosti
Foto

A klouže. Výlet k popelnicím stačil.:-)

0 0
možnosti
DT

R^:-) Krásné!

Jako v "Mrazíkovi". R^

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, tohle se přírodě povedlo.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz