Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pěkné, jemné, křehké...:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Ach, ta krásná zima. :-)

1 0
možnosti
Foto

Akorát je člověku z toho...zima!;-D (Toto mi připomeň, až budu nesnášet horko.;-))

0 0
možnosti

"Maruško, ty jahody jsi mi přinesla vomrzlý!" ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nediv se, když je má pro tyto případy v mrazáku!;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Koukám, jak si to pěkně couráš tou zimní krajinou.;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Však ty taky, né?;-);-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

R^Hezke, Klari, ale objednal bych si jedno jaro, prosim:-)

1 0
možnosti
Foto

Možná taky nějaké bude. Někdy.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes jsem šla bez povšimnutí kolem jahod v Bille. Já si radši počkám na ty naše. Tak zatím pilně foť a kdybys už nějaké našla, dej vědět.:-):-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

To v Bille nejsou jahody, ale cosi jako voda ve tvaru jahod.;-)

0 0
možnosti

Tak ti tedy mockrát děkuji:-P Mám omrzliny!;-DJeště, že jsou tam ty ozdobené hnědé listy! A jestli jahody? No hravě...mám skočit do mrazáku?:-)

A jo, pěkné obrázky to jsouR^

1 0
možnosti
Foto

Ty sis nevzala rukavice, co?;-D Do mrazáku? Vždycky tipujeme obchoďák, ale nesmí být zakázaný svátek.:-)

Jo, a Ď.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevěděla jsem, co fotit dřív.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz