Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no aspoň ses vystrčila taky :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné azuro :-)R^ Mám pocit, že jsme tady pořád nějací opoždění:-)

1 0
možnosti
Foto

To je ten drsný sever.;-D

0 0
možnosti
Foto

Vystrkuje růžky a pupeny a jede už konečně na plný plyn! Pěkný barvičky.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes jsem koukala na už opravdu zelené louky po cestě. I když Praha je pořád trochu napřed.:-)

0 0
možnosti

J64a71r45a 57R46a62n56k

1. 4. 2017 4:31

Radost pro oci, Cliff vypada jako cerstve po koupeli, skoro jsem mu sahla na brisko a posimrala:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ale nebyl vykoupaný, takhle se schovává v posteli, když nechce jít ven.:-)

0 0
možnosti
Foto

krásný kočinyR^ale holka... takhle vokousat pařez??? že ti nedaj najíst,achjo:-);-)

2 0
možnosti
Foto

Když mě přišlo, že jsem asi veverka...;-D;-D

0 0
možnosti

Díky za vycházku, Klárko :-)R^

2 0
možnosti

Kláro, to jsou moc krásné obrázky!

To se ti to probouzející se jaro pěkně povedlo zachytit!:-))

3 0
možnosti
Foto

To tak nějak samo.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Takové milé jarní:-)

2 0
možnosti
Foto

Zatím hodně lehce jarní.:-) Ale loni taky dlouho nic a pak bylo najednou po...

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz