Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^

Příjemná procházka.

1 0
možnosti
Foto

Máte, děvčátka, hledět i pod nohy, nejen po krásách přírody. Ale jak píše Pavel, bláto je rozhodně lepší, než .... ;-D

1 0
možnosti
Foto

To každopádně...;-D Kdyby šlo o mě, obešla bych to. Jenže průvodce na druhém konci provázku se přebahnil dřív, než jsem zjistila, že to nebude jen tak. Pak už jsem se jen snažila neuklouznout...

0 0
možnosti
Foto

Klárko, lepší je míti obuv od bláta, než -li ..... R^

2 0
možnosti
Foto

A že to je taky hned...:-P:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moje botky dopadly stejně;-)

1 0
možnosti

Jé, Kláro, to jsou hezký obrázky - zase. I pěkný komentář k nim:-))

1 0
možnosti
Foto

R^A že bylo dnes pěkně:-)

1 0
možnosti
Foto

No, bylo. A já jsem co? Myla okna!:-P;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Fajn obrázky, Klári:-). Teda krom těch pneumatik a podobného bordelu:-(

1 0
možnosti
Foto

Jo, ten bordel je takový... nepřírodní!:-/:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný dokumentární fotečky. ;-)Že jsou některý lidi bezohledný, to dost nasštve, ale radost z jara mi to nevezme. Trochu bahnění v přírodě jsem si užila včera - byla jsem s Romanem a jeho partou na kole. I buřtíky byly, ale binec jsme po sobě samozřejmě uklidili!

Přeju hezký dny a hodně dalších jarních procházek.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Už jsem se tam snažila vlézt loni, ale to bylo na rybářské holiny.:-P Napodruhé to vyšlo, ale...:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz