Diskuse

Fénix a kočky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Štěstí, jo? Mám takových potvor doma pět a štěstí mají tak maximálně oni!!

Na mě zbývá akorát poškrábaný nábytek, okousané kytky, vybírání hovínek, odklízení mrtvých myší, honění živých myší, denní odstraňování chlupů úplně ze všeho, odblešování, odčervování, nákupy kapsiček po vagonech, lákání z nočních toulek domů na šunčičku (bacha, žerou jen tu od Bergera, pokud možno chřestovou) a vůbec... darmo mluvit. Holota nevděčná je to!

0 0
možnosti
Foto

Každý má mít svou černou kočku. A k ní ještě nějakou další, třeba mourovatou :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Obě barvy byly k dispozici.;-)

0 0
možnosti
Foto

Kočičku si vzít nemůžu, ale R^R^R^R^R^za to ,co tímhle blogem děláš,KlárkoV

1 0
možnosti
Foto

Většina zásluh patří někomu jinému;-), ale stejně díky.R^V

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to se Ti moc povedlo. Honza Ti slíbil na veřejnosti pusu, neboj, dohlédnu na to! ;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Když mi to Honza napsal, tak jsem si hned říkala, co ty asi na to?;-D;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Miss Sympatie bych udělila jmenovkyni Pavlině - škoda, že je dominantní. Pěkný fokty.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

A to vadí, že je dominantní?:-)

2 0
možnosti
DV

D20a54v38i71d 70V24l28k

24. 4. 2017 18:53

kočičáciR^

3 0
možnosti
Foto

Nechceš si taky nějakýho vybrat?:-)

0 0
možnosti

Tedy, Kláro, ses s tím vypořádala se ctí!:-) Aby Honza nepřišel o job!;-D

Moc pěkně napsané i vyfocené!

3 0
možnosti
Foto

Nepřijde, já tu jen zastupuju.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz