Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, kdepak, ty víš kde je dobrý špacírovatR^

1 0
možnosti
DT

R^ U orangutánů by člověk vydržel půl dne. R^ A hrošík roztomilý! Díky za virtuální výlet. :-)

1 0
možnosti
Foto

Lamy mají kožuch, jim zima nevadí, chodím ji pravidelně kontrolovat u nás přes pole.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Hlavně pocházejí z hor. :-) V lednu dokonce jedna porodila na sněhu. :-O ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo tak zvířátka, ty já můžu. V ZOO jsem nebyla ani nepamatuju a to to mám co by kamenem dohodil (tedy obrazně, já samozřejmě kameny neházím). Ten hrošík Fanda nějak povyrostl a to nový slůně jsme ještě naživo neviděli.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Fanda je proti rodičům ještě pořád malý. Jo, vím jak to je, když máš něco blízko.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Co taky ve dnech volna dělat jinýho...:-)

1 0
možnosti
Foto

A kdy ty půjdeš do Zoo?:-)

0 0
možnosti

Jé, to jsou ale pěkná zviřátka! Tedy až na některá (brouci):-) Orangutani jsou luxusně nafocení. No, a to jako se to useklo před papouchem, či co?;-D

Ale celkový dojem je super!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Počkat, švábi taky vadí?8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

R^A surikatky by nebyly? Počkám si;-)

1 0
možnosti
Foto

Jó, ty byly zalezlé. Nevím, jestli před zimou a deštěm, nebo přede mnou.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Příjemné odpočinkové pokoukání:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz