Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)krásně jarní kontrasty, Klárko R^

2 0
možnosti
Foto

R^Patří přírodě, ne mně.:-)

1 0
možnosti

To se nám zase někdo "moc pěkně vybarvil"...!

1 0
možnosti
Foto

hezky si nám rozkvetla:-)

2 0
možnosti
Foto

Já vykvetu z něčeho jiného. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zakázané cesty mám nejradši! R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

On je tam hlavně zákaz venčení psů. ;-) :-)

0 0
možnosti
Foto

R^V jarnim havu je to hned veselejsi.:-)

1 0
možnosti
Foto

V neděli jsem koukala, že už to brzy bude jen zelené...

1 0
možnosti

Jo, jo - to by šlo. Skvělé barvičky a pohledy:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo zase nám ta Klárka hezky špacírovalaR^

2 0
možnosti
Foto

Však ty taky víš, kam vyrazit.;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz