Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na pobřežní stezce z Bráníka do Modřan jsme taky před pár lety bruslili. Tedy dcery bruslily a já jsem se za nima s bídou potácela. Na prvním mírném kopečku jsem se málem zabila - do cesty mi vstoupili chodci a já neumím při jízdě z kopce brzdit, takže jsem se zastavila až o plot! Nic proti tomuto adrenalinovýmu sportu, ale já příště raději na kole...:-/

Hlavně, že ty sis nějak poradila, šikovná holka.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Marně přemýšlím, kde to tak mohlo být, že bys ve sjezdu zastavila o plot...:-) Nedávno mě před hnusným sjezdem u Barrandovského mostu předjel cyklista, ale dole se ploužil šnečím tempem. Měla jsem štěstí, že v protisměru nikdo nejel, jinak jsem si mohla vybrat mezi stromy a betonovou zídkou. A to bych tohle asi nepsala.;-)

0 0
možnosti
Foto

Umíš si poradit, to je fajn :-)). A díky za bruslové čtení, i když nebylo o bruslení. Tahle kolečka Ti mohu jen (a to velmi laskavě) závidět. Tak ať už jde všechno hladce :-)

1 0
možnosti
Foto

Našla jsem aspoň pasující klíč, ať to mám příště čím utáhnout.:-)

1 0
možnosti
Foto

No hlavně, že sis nerozbila ústa:-)

1 0
možnosti
Foto

To taky moc nechybělo, ovšem v jiném úseku cesty.:-P

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, ženská si vždycky poradí!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak vidíš, dokázala sis poradit sama, máš plusko:-)

1 0
možnosti
Foto

Spíš mám léta praxe v tom poradit si sama.:-) Ď!

1 0
možnosti
Foto

NĚKDY JE PRÝ HORŠÍ O KOLEČKO VÍC :-)

3 0
možnosti
Foto

To by se tam nevešlo.;-);-DV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS