Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

včera jsem taky vytuhl...ale rozhodně jsem věděl kde:-)

1 0
možnosti
Foto

No ještě abys to nevěděl!:-)

0 0
možnosti

Kradařku kocourů z tebe už nikdo nesejme!:-D:-D:-D

Ale tak hlavně, že jsi ho čestně vrátila:-))) On zase příjde...

1 0
možnosti
Foto

Zatím nic, až se divím. Asi si ho přede mnou hlídají.;-D

1 0
možnosti
Foto

Plyšová.;-) A já abych teď chodila kanálama!;-(;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, člověk by řekl, že usnout na návštěvě je nepřijatelné fax pas. Ale kočky to možná mají jinak:-)

2 0
možnosti
Foto

Zjevně jo. Vůbec mě nenapadlo, že by tu mohl někde být, když Julišák zalezl.:-)

1 0
možnosti
SH

KlárkoR^, kočky se ukrást nedaj. Zůstávají - své!:-)

3 0
možnosti
Foto

To máte vlastně pravdu.:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz